Sistema di Control Servo AC di Macchina Cusera Industriale

cuncettu di tecnulugia di backend digitale cuncepimentu di fondu di particelle
Istruzzioni 1.Safety:
1.1 Sicurezza di l'ambiente di travagliu:
(1) Tensione di alimentazione: Per piacè operate a tensione di alimentazione in ± 10% di a specificazione marcata nantu à l'etichetta di u mutore è a scatula di cuntrollu.
(2) Interferenza d'onda elettromagnetica: per piacè stà luntanu da e macchine à onde elettromagnetiche elevate o trasmettitori di onde radio per evità l'interferenza di l'onda elettromagnetica è l'operazione sbagliata di u dispusitivu di guida.
(3) temperatura è umidità:
a.Per piacè ùn operate micca in i posti induve a temperatura di l'ambienti hè sopra 45 ℃ o sottu 5 ℃.
b.Per piacè ùn operate micca in lochi direttamente esposti à u sole o fora.
c.Per piacè ùn operate micca vicinu à u riscaldatore (riscaldatore elettricu).
d.Per piacè ùn operate micca in lochi cù gasi volatili.

1.2 Sicurezza di l'installazione:
(1) Motore è controller: installate currettamente secondu l'istruzzioni.
(2) Accessori: se vulete assemblà altri accessori opzionali, per piacè spegne l'alimentazione è scollega u cordone di alimentazione.
(3) Cordone d'alimentazione:
a.Per piacè fate attenzione à ùn esse pressatu da altri oggetti o torce eccessivamente u cordone di alimentazione.
b.Quandu attache u cordone di alimentazione, tenete luntanu da a pulley rotante è a cintura in V, è lasciallu almenu 3 cm di distanza.
c.Quandu si cunnessu a linea di alimentazione à a presa di energia, deve esse determinatu chì a tensione di fornitura deve esse in ± 10% di a tensione specificata marcata nantu à a targhetta di u mutore è a scatula di cuntrollu.
(4) Messa a terra:
a.Per prevene interferenze di rumore o accidenti di fuga elettrica, assicuratevi chì a messa à terra funziona.(cumprese a macchina di cucitura, u mutore, a scatula di cuntrollu è u sensoru)
b.The power line grounding filu deve esse culligatu à u filu grounding sistemu di a pianta pruduzzione cù un cunduttore di taglia apprupriati, è sta cunnessione deve esse permanentemente fissu.
1.3 Sicurezza durante u funziunamentu:
(1) Dopu à a prima accensione, fate u funziunamentu di a macchina per cucire à bassa velocità è verificate se a direzzione di rotazione hè curretta.
(2) Per piacè ùn tocca micca e parti chì si moveranu quandu a macchina di cucitura hè in funzione

1.4 Periudu di garanzia:
Sutta a cundizione normale di travagliu è senza operazione di errore umanu, u dispusitivu hè garantitu per riparà è permette u funziunamentu normale per u cliente gratuitamente in 24 mesi dopu à abbandunà a fabbrica.


Tempu di Postu: Nov-09-2022